[linux-ileri] Re: HP nx9105, Slackware Linux 10 ve Kernel 2.6.8.1

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Sun 29 Aug 2004 - 16:23:22 EEST

Windows'da cpuz ile donanım özelliklerine baktığımda 64 Bit logosu
çıkıyor buna dayanarak söylemiştim 64 Bit olduğunu. Kerneli derledikten
sonra özellikle NVIDIA'nın nForce sürücülerini yükledikten sonra eski
2.4.26 kernelimde de saçmalıklar baş gösteriyor. modprobe.conf ve
modules.conf dosyalarına yazdığım 2 satırı comment out yapmama rağmen de
sorun düzelmiyor. Örneğin internete düzgün şekilde bağlanamıyor. Modules
eth0 cannot be found falan diyor ki bu modülü daha önceden tanıyordu. Bu
hatayı rc.inet1 içerisindeki satırlardan birinden dolayı veriyor. Bu
noktada sanırım modules.conf içerisine bir satır ekleyerek sorunu
halletmek mümkün ama ne ekleyeceğimi bilemedim. Sesle ilgili de hatalar
çıktı ortaya... O yüzden en baştan yükleyip .config dosyam üzerinde
tekrar oynalama yapıp kerneli yeniden derliyordum.

---
Alper KANAT
http://raptiye.org