[linux-ileri] Re: iptables

From: mesut guler (mesut@egemenyazilim.com)
Date: Fri 20 Aug 2004 - 14:12:06 EEST

, wrote:

>Bu bölüme mail attigim için özür dilerim. Baslangiç düzeyindeki formdan ne
>yazikki yanit alamadim. Yardimci olursaniz sevinirim.
>
>RedHaT 9.0 eth0 , eth1 var.
>
>eth0 aga bakiyor.
>eth1 de statik ip var
>
>windoz makinelere i DHCP server ile NeT paylasimi eklemek istiyorum.
>
>Yazacagim komutlar ve uygulayacagim prosedür
>nasil olmali.
>
>Yardimci olursaniz sevinirim. ilginiz için Thx.

dhcp server yapmak istiyorsaniz dhcpd paketini kurmasiysaniz kurunuz
(redhat cdlerinin birinde bu paket var). /etc/dhcpd.conf dosyasini
ayarlamaniz lazim. google.com dan bol miktarda ornek bulabilirsiniz.
iptables icin www.iptables-script.dk dan bir script olusturup onu
kullanabilirsiniz. bu scripti aclis dosyasina ekleyeniniz.
(/etc/rc.d/rc.local)