[linux-ileri] iptables

From: , (murat@altunsuyu.com)
Date: Fri 20 Aug 2004 - 14:04:08 EEST

Bu bölüme mail attigim için özür dilerim. Baslangiç düzeyindeki formdan ne
yazikki yanit alamadim. Yardimci olursaniz sevinirim.

RedHaT 9.0 eth0 , eth1 var.

eth0 aga bakiyor.
eth1 de statik ip var

windoz makinelere i DHCP server ile NeT paylasimi eklemek istiyorum.

Yazacagim komutlar ve uygulayacagim prosedür
nasil olmali.

Yardimci olursaniz sevinirim. ilginiz için Thx.