[linux-ileri] Re: iptables

From: erol dursun (erolldursun@hotmail.com)
Date: Fri 20 Aug 2004 - 14:11:11 EEST

dhcp server eth0 gore ayarlayıp clientların istediğin aralıktan ip alsın
ip forward enable et
daha sonra ise iptables ve squid ile net paylaşımını gerçeklestire
bilirsin...
dhcp server kurulumu ile internette doc var....

>From: "," <murat@altunsuyu.com>
>To: <linux-ileri@liste.linux.org.tr>
>Subject: [linux-ileri] iptables
>Date: Fri, 20 Aug 2004 04:04:08 -0700
>
>Bu bölüme mail attigim için özür dilerim. Baslangiç düzeyindeki formdan ne
>yazikki yanit alamadim. Yardimci olursaniz sevinirim.
>
>RedHaT 9.0 eth0 , eth1 var.
>
>eth0 aga bakiyor.
>eth1 de statik ip var
>
>windoz makinelere i DHCP server ile NeT paylasimi eklemek istiyorum.
>
>Yazacagim komutlar ve uygulayacagim prosedür
>nasil olmali.
>
>Yardimci olursaniz sevinirim. ilginiz için Thx.

Add photos to your e-mail with MSN 8. Get 2 months FREE*.
http://join.msn.com/?pageşatures/featuredemail