[linux-ileri] Re: samba3 turkce

From: depeche (mesut@metalyapi.com)
Date: Tue 20 Apr 2004 - 10:09:19 EEST

Bu ayari degistirdigimde ,kde'de windows tarafindan yaratilan turkce
karakterli dosyalara yada dizinlere hic giremezken simdi gene duzgun
gorunmuyor fakat klasorlere girip dosyalari acabiliyorum...bilginize..
Gordugum kadariyla belgeler.orgdaki turkcelestirme rh9 ile tam uyusmuyor.
mesela fontpath kisimlari....