[linux-ileri] Re: Sorular Silsilesi (Acil yardım)

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Mon 05 Apr 2004 - 18:34:35 EEST

Selam,

Bu sorularının hiçbirinin linux-ileri ile hiçbir alakası yok.

> Uzun süredir çözemediğim bir çok sorunu size sormak istiyorum..
> 1-)Pleski satın aldım. Domain açmak istediğim zaman "ip pool is empty" sorunu ile karşılaşıyorum. Nasıl ip eklerim bu plesk ile alakalımı yoksa server ilemi alakalı?

plesk ile alakalı. plesk e sorun sorunuzu

mail to: nilgun@belgeler.org deniz@belgeler.org

> 3-)Hylafaxı şu ana kadar hiç doğru düzgün kullanamadım. Fax yollarken dosya yaratılamadı diye bir hata alıyorum kökten çözümü nedir?

Alın size toptan çözüm.

http://www.frontsite.com.tr/?p=pr&id=fswebfax

Ha yok derseniz daha önce diğer arkadaşlara yazdığım mailleri okuyun.
Müneccim değil buradaki kimse. Nerden bilelim biz siz ne yaptınız da
dosya yaratılamadı diyor size. Doğru düzgün detaylar ile sorunuzu sorun
cevap alın.

> 4-)İnteraktif cd hazırlamak için güzel bir program varmı?

yok. Linux altında öyle interactive cd çalıştıramazsınız. Ancak ve ancak
kullanılan sistemde supermount ıvır zıvır varsa mount eder içeriğini
gösterir.

Windows için yapıyorsanız www.google.com

> 5-)Kendi hazırladığım bir cd ye kopya koruma nasıl getiririm?(Kopyalama hakkı engellenemez fakat misal ben koymak istedim :) yoksa öyle bir şey yaparmıyım hiç?)

Bunun ne alakası var linux-ileri ile? Bunu linux ile mi yapacaksınız.
Öyle ise de yok yolu. Sizin getirdiğiniz her türlü kopya koruma aşılır.

> 6-)Winamp'ın shoutcast sitesinde radyolar sıralanıyor. O kadar hat nerden geliyor 128 kbit hızında yayın yapılıyor. ilk 10 radyonun kullanıcı sayılarını aylık ortalama alsanız ayda 4000 megabit ten fazla hat yer. Bu nasıl oluyor. Yoksa hesaplamasımı farklı. Ben radyo açsama 24 k bit ten 30 kişi dinlese ne kadar yer?

mail to: admin/hede_hodo@winamp.com

bizimle alakası nedir bu soruların?

> hepsini bilene ödül var. Ödüller aşağıda listelenmiştir..
>
> 1 kişiye kucak dolusu sevgi saygı teşekkür
> 1 kişiye kucak dolusu saygı teşekkür
> 1 kişiye kucak dolusu teşekkür..

Linux-ileri listesine uygun hatta bırakın linux-ileri listesini linux
ile alakalı birşeyler sorun.

Evet öncekinde dediğim gibi alakalı/alakasız herşey sorulmaya başlandı.
Buyrun buradan yakın ...

--
|          |  Murat Koc
|          |  Manager & IT Consultant
|    FRONT |
|==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.S.
|_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part