[linux-ileri] Sorular Silsilesi (Acil yardım)

From: Serdar Şahin (serdar@isimsiz.net)
Date: Mon 05 Apr 2004 - 18:08:56 EEST

Uzun süredir çözemediğim bir çok sorunu size sormak istiyorum..
1-)Pleski satın aldım. Domain açmak istediğim zaman "ip pool is empty" sorunu ile karşılaşıyorum. Nasıl ip eklerim bu plesk ile alakalımı yoksa server ilemi alakalı?
2-) Belgeler.orgdaki bir yazıdan alıntı yapma ve değiştirme hakkım varmıdır? Varsa koşulları nelerdir?
3-)Hylafaxı şu ana kadar hiç doğru düzgün kullanamadım. Fax yollarken dosya yaratılamadı diye bir hata alıyorum kökten çözümü nedir?
4-)İnteraktif cd hazırlamak için güzel bir program varmı?
5-)Kendi hazırladığım bir cd ye kopya koruma nasıl getiririm?(Kopyalama hakkı engellenemez fakat misal ben koymak istedim :) yoksa öyle bir şey yaparmıyım hiç?)
6-)Winamp'ın shoutcast sitesinde radyolar sıralanıyor. O kadar hat nerden geliyor 128 kbit hızında yayın yapılıyor. ilk 10 radyonun kullanıcı sayılarını aylık ortalama alsanız ayda 4000 megabit ten fazla hat yer. Bu nasıl oluyor. Yoksa hesaplamasımı farklı. Ben radyo açsama 24 k bit ten 30 kişi dinlese ne kadar yer?

hepsini bilene ödül var. Ödüller aşağıda listelenmiştir..

1 kişiye kucak dolusu sevgi saygı teşekkür
1 kişiye kucak dolusu saygı teşekkür
1 kişiye kucak dolusu teşekkür..

Cevaplarınızı bekliyorum..

Saygılarımla,