[linux-ileri] Re: Sorular Silsilesi (Acilyardım)

From: Serdar Şahin (serdar@isimsiz.net)
Date: Mon 05 Apr 2004 - 18:59:48 EEST

Uzun süredir çözemediğim bir çok sorunu size sormak istiyorum..

1-)Pleski satın aldım. Domain açmak istediğim zaman "ip pool is empty"
sorunu ile karşılaşıyorum. Nasıl ip eklerim bu plesk ile alakalımı yoksa
server ilemi alakalı?

Plesk ilemi alakalı? Sormuşum değilmi? Değilse cevaplama?

2-) Belgeler.orgdaki bir yazıdan alıntı yapma ve değiştirme hakkım varmıdır?
Varsa koşulları nelerdir?

Linux belgeleri onlar vede soru soruyorum gnu lisansından falan bahsediyor.
buda grupla alakalı.

3-)Hylafaxı şu ana kadar hiç doğru düzgün kullanamadım. Fax yollarken dosya
yaratılamadı diye bir hata alıyorum kökten çözümü nedir?

Eh bir linux programı..

4-)İnteraktif cd hazırlamak için güzel bir program varmı?

Linuxda varmı? Kimse sorayım?Biçki dikiş kursundakileremi sorayım?

5-)Kendi hazırladığım bir cd ye kopya koruma nasıl getiririm?(Kopyalama
hakkı engellenemez fakat misal ben koymak istedim :) yoksa öyle bir şey
yaparmıyım
hiç?)

Linuxda varmı böyle bir yöntem. Ben kırılımaz bir yöntem falan demiyorum.
Kendi yaptığım özel arşiv cdlerimi arkadaşlarıma verdiğimde kopyalamalarını
istemiyorum. Bu yüzden.. Bunuda gidip sürücü kursundakilere sorayım.
Haklısınız...

6-)Winamp'ın shoutcast sitesinde radyolar sıralanıyor. O kadar hat nerden
geliyor 128 kbit hızında yayın yapılıyor. ilk 10 radyonun kullanıcı
sayılarını aylık ortalama alsanız ayda 4000 megabit ten fazla hat yer. Bu
nasıl oluyor. Yoksa hesaplamasımı farklı. Ben radyo açsama 24 k bit ten 30
kişi dinlese ne kadar yer?

Ha bandwith sorusu illa linuxla alaklı olması gerekmez. Ama burada network
yöneticileri, portakal teknolojiden ordan burdan insanlar var ve bunun
açıklamasını yaparlar diye sordum...

Ha eğer ya önüne gelen linux kuruyo fax server kuruyo sinir oluyorum kimse
bizden gelip bir çözüm paketi almıyor diyorsanız siz yanlış gruptasınız.
Hylafax için veridiğiniz linkten ben bu sonucu çıkardım.

Hylafax ta öyle bir sorunum var ve çözemiyorum. Nasıl açıklayayım? Hylafaxı
kurdum.. Çalışmıyor manuallarını ezberedim bitirdim artık. EE ne yazayım.
Bilsem gider google dan araştırır sorarım..

Saygılarımla,

Serdar Şahin