[linux-ileri] Yardım lütfen

From: Hikmet GÜNGÖR (hikmet@pcpazari.com)
Date: Mon 05 Apr 2004 - 17:11:59 EEST

Merhaba Arkadaşlar.
Bu ilk mesajım bir iki sorunum var. Yardımcı olursanız sevinirim.

1-) Linux üzerine domainlerim var. sorunusz çalışıyor.
Aylık data trasferlerini nasıl takip edebilirim domainlerin. ( mail + web )

2-) Spam 'laran sıkıldım. İnternette kaynak aradım ama sürekli postfix için anlatılmış.
Basit ve fazla sistem kaynağı tüketmen bir öneriniz var mı ?

Qmail üzerinde şu anda antivürüs yazılımı da var. nai'deki. Bunların ayarlarını nasıl yaparım sorunsuzca ?

Yardımlaırnız için tşeekkürler.

Saygılarımla
www.pcpazari.com