[linux-ileri] Re: slackware ile gnome 2.4

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Fri 26 Sep 2003 - 02:45:11 EDT

    On Fri, 2003-09-26 at 09:24, Ozgur Tekinsen wrote:
    > arkadaslar,
    Merhaba,

    > cok sade ama tum c derleyicileri ile birlikte slackware 9 kurdum.
    > Bunun uzerine gnome 2.4 u nasil kurabilirim.

    İki yol var, biri sizin bulduğunuz; diğeri de automated build
    scriptleri: GARNOME, jhbuild ve CVSGnome. Bu kelimeler neredeyse unique,
    Google'da aratınca nasıl kullanılacaklarını da bulacaksınız. (jhbuild'i
    GNOME anoncvs'den almanız gerekecek).

    > gnome.org dan source dosyalarini indirdim. Ama bu dosyalari 2.4
    > versiyonu icin hangi sirada derleyecegim konusunda bir aciklama
    > bulamadim. Yardimci olursaniz cok sevinirim.

    Şimdi bu biraz karışık[1].

    Buna göre derlerseniz büyük olasılıkla başaracaksınız, ama şu var ki
    Slackware 9.0 veya güncel dağıtımların herhangi biri GNOME 2.4 derlemek
    için tam olarak yeterli olmayacak, bazı yazılımların eski sürümlerine de
    ihtiyacınız olacak (automake-1.4, automake-1.6.1, daha güncel libtool,
    daha güncel intltool gibi).

    Kısa yoldan Slackware üzerinde GNOME 2.4 kullanmak istiyorsanız,
    Dropline GNOME[2] veya Slackware-current[3] deneyin.

    [1] http://developer.gnome.org/dotplan/notes/depends.png
    [2] http://www.dropline.net/gnome/
    [3] ftp://ftp.linux.org.tr/pub/slackware/slackware-current/

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant
    |    FRONT |
    |==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.S.
    |_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/
    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part