[linux-ileri] Ecartis ile ilgili...

---------

From: Cihan KILIÇ (cihan.kilic@ume.tubitak.gov.tr)
Date: Fri 26 Sep 2003 - 04:01:07 EDT

    Merhabalar;
    Ecartis' de oluşturduğum mail listesine kullanıcıların mail adreslerini ekledim. Fakat şöyle bir sorunla karşılaştım.
    ad@xxx.com gibi bir e-mail adresini eklediğim kullanıcı outlook express vb. gibi bir yerde karşı tarafta görünmesini istediği mail adresini ad.soyad@xxx.xom şeklinde ayarlamışsa listeye mail gönderemiyor.

    Acaba bunu düzeltmenin bir yolu var mı? Yani ecartis kullanıcının bir şekilde gerçek mail adresi neyse onu bulabilir mi?

    İyi çalışmalar...