[linux-ileri] Re: sendmail postfix

---------

From: Genco YILMAZ (gyilmaz@genco.gen.tr)
Date: Fri 26 Sep 2003 - 05:36:43 EDT

    selam,
    hesaplarin aktarimini ayrica yapmaniza gerek yok.Sadece /etc/mail
    altindaki sendmail e ozgu
    dosyalari postfix in yapisina uyarlamaniz yeterli.Dokuman okumaniza da
    gerek yok
    /etc/postfix/main.cf dosyasinda her degerin ne ise yaradigi
    yaziyor.Uyarlamayi (aliases,local-host-names gecisleri ornegin)
    bu sekilde yapabilirsiniz.

    kolay gelsin