[linux-ileri] sendmail postfix

---------

From: Serkan (serkan@gilan.com.tr)
Date: Thu 25 Sep 2003 - 16:53:29 EDT

    Selamlar,

    debian r3 ile sendmail kullanıyorum fakat sendmaildeki hesapları postfix e
    aktarmak ve artık postfix kullanmaya başlamak istiyorum. Ama nasıl yapıcam;
    okuduğum şeyler basit olduğu yönünde yinede bir bilene/lere sorup sakata
    gelmemek lazım diye düşünüyorum.

    Kolay Gelsin

    --
    Serkan KARABABA
    Bu E-mail gönderenin kişisel fikir ve görüşleridir. İçeriğinden dolayı