[linux-ileri] basit guvenlik ve fwbuilder

---------

From: hasan can (cferamus@yahoo.com)
Date: Thu 11 Sep 2003 - 01:52:29 EDT

    Selamlar

    Daha once Basit Guvenlik adinda bir program
    vardı. iptables ile internet paylasimini
    hallediyordu. google da epey aradim ancak bir turlu
    bulamadim. Acaba artik desteklenmiyormu. bir link
    verebilirmisiniz. Bu arada rh 9.0 kullaniyorum.
    FWbuilderi instal etmeye calistim ancak libsigc++ yi
    bulamadigini soyluyor. bu programcigi rpmfind den
    indirip kurdum olmadi. kaynak dosyalarindan kurdum
    hata vermeden kurulum yapti. genede olmadi. fwbuilder
    gtkmm diye birsey istiyor. oda libsigc++ istiyor.
    bu konuda yardimci olursaniz sevinirim.
    Sevgiler
    Feramus