[linux-ileri] Re: basit guvenlik ve fwbuilder

---------

From: Serdar ŞANAL (serdar@istas.com.tr)
Date: Thu 11 Sep 2003 - 01:58:52 EDT

            www.fwbuilder.org adresinde rh9 icin gereken iki dosyada var.

    -----Original Message-----
    From: linux-ileri-bounce@liste.linux.org.tr
    [mailto:linux-ileri-bounce@liste.linux.org.tr] On Behalf Of hasan can
    Sent: Thursday, September 11, 2003 8:52 AM
    To: linux-ileri@liste.linux.org.tr
    Subject: [linux-ileri] basit guvenlik ve fwbuilder

    Selamlar

    Daha once Basit Guvenlik adinda bir program
    vardı. iptables ile internet paylasimini
    hallediyordu. google da epey aradim ancak bir turlu
    bulamadim. Acaba artik desteklenmiyormu. bir link verebilirmisiniz. Bu
    arada rh 9.0 kullaniyorum.
    FWbuilderi instal etmeye calistim ancak libsigc++ yi bulamadigini
    soyluyor. bu programcigi rpmfind den indirip kurdum olmadi. kaynak
    dosyalarindan kurdum hata vermeden kurulum yapti. genede olmadi.
    fwbuilder gtkmm diye birsey istiyor. oda libsigc++ istiyor. bu konuda
    yardimci olursaniz sevinirim. Sevgiler Feramus