[linux-ileri] Re: p4 veya xeon icin linux

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Wed 01 Oct 2003 - 10:48:20 EDT

    Enver ALTIN <enver.altin@frontsite.com.tr> wrote:

    > Bu yolla sadece baz_ yaz_l_mlar için performans art___
    > sa_layabilirsiniz(aritmetik hesaplama performans_ gerektiren, mplayer
    > gibi yaz_l_mlar). As_l performans, yeniden derledi_iniz yaz_l_m
    > taraf_ndan kullan_lan tüm kütüphaneler (en az_ndan ld-linux.2.so,
    > libc.so.6) de yeniden derlendi_inde sa_lan_yor.

     Ornegin slackware dagitimi kullaniyorken, mevcut glibc'yi kaldirip ayni surum glibc yi (ornegin slackware in source dizininden) alip kendi islemcimize gore derlesek "onceki glibc ile derlenmis ve paket halinde gelmis programlar" ne kadar etkilenir (performans artisindan cok calisip calismama, kararliligin kaybolmasini soruyorum) ?

     Yukaridaki gibi bir durumda gcc ile yeniden glibc derlerken march ve mcpu disinda parametrelere dokunmamali (yani slackware den ogrendigimiz parametreleri ayni sekilde kullanmali) mi, yoksa baska secenekleri de degistirebilir miyiz ?

    --
     Onur Kucuk
     <onur@kablonet.com.tr>