[linux-ileri] Re: amd athlonxp 2000 - kt4v MSI board ve gf4 nvidia hk

---------

From: alivardar@ttnet.net.tr
Date: Thu 27 Mar 2003 - 09:39:41 EET

    aslında katrtınızın modelinmin ne olduguna baglı
    ac97 sanırm sorun cıkarmaz ancak benim su anki yeni kartım onboard olan ac97 oldunu soylesede realtek alc650 gibi birsey oldugnun anladım via82cxxx gibi bir modul ile onceki dagııtm da yuklemeyi basarsamda ses gelmiyoırdu su anda slackte ses kullanamıyorum fikri olan varsa sevinirim