[linux-ileri] Re: amd athlonxp 2000 - kt4v MSI board ve gf4 nvidia hk

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Thu 27 Mar 2003 - 20:09:59 EET

    alivardar@ttnet.net.tr wrote:
    > aslında katrtınızın modelinmin ne olduguna baglı ac97 sanırm sorun
    > cıkarmaz ancak benim su anki yeni kartım onboard olan ac97 oldunu
    > soylesede realtek alc650 gibi birsey oldugnun anladım via82cxxx gibi
    > bir modul ile onceki dagııtm da yuklemeyi basarsamda ses gelmiyoırdu

      Modul yuklense de donanimi yonetemedigi durumlar olabilir. Modul
    yanlismis diyerek bir sure unutmak, ya da modulun yenisi ciktimi diye
    yeni bir kernel derlemek cozum olabilir.

    > su anda slackte ses kullanamıyorum fikri olan varsa sevinirim

      rc.modules deki listede bu kartla ilgili bir bilgi var mi ?

      "lspci -v" ile aldiginiz pci id lerine gore arastirma yapmak bir fayda
    getirebilir.

      alsa-project.org dan alsa suruculerini kernel a ekleyip
    deneyebilirsiniz. Genelde OSS'den cok daha basarilidir.

      Hic biri olmadi knoppix le sistemi boot edin, bakalim o nasil
    taniyacak. Ne yapiyorsa aynisini yapin.

      Ayrica her zamanki gibi google

    http://www.google.com.tr/search?q=alc650+linux+sound+driver&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=en

      Saygilar,