[linux-ileri] Re: sikistirma programi

---------

From: Levent YILDIRIM (levent@ankara.edu.tr)
Date: Thu 27 Mar 2003 - 07:40:40 EET

    Sayın fr demiş ki:

    f> Selamlar,
    f> Su anda belli bir dizinin yedegini almak icin tar ve
    f> gzip kullaniyorum. icerigi gormek veya dosya almak
    f> istedigimde de mc ile dosyanin icine girip isimi
    f> goruyorum. ama tar.gz dosya buyudukce islem cok vakit
    f> almaya basladi. sebebini arastirdigimda ogrendim ki
    f> tar+gzip cozumu dosya uzerinde sadece sirali erisime
    f> izin verdigi icin islem uzuyor. tar dosyalari tek
    f> parca haline getiriyor, gzip ise sadece tek dosya
    f> sikistirabiliyor. Dos tabanli sistemlerde kullandigim
    f> arj programini arastirdim ama onun linux surumu henuz
    f> beta asamasinda. sizin bildiginiz bu sorunu cozecek
    f> bir sikistirma programi var mi?
    f> tesekkurler,
    f> Fr.

    f> Bu arada, eskiden, bunun gibi orta seviye sorularimizi
    f> sorabilecegimiz linux@linux.org.tr grubu vardi. simdi
    f> sadece linux-baslangic@linux.org.tr var. hikmeti
    f> nedir?

    f> __________________________________________________
    f> Do you Yahoo!?
    f> Yahoo! Platinum - Watch CBS' NCAA March Madness, live on your desktop!
    f> http://platinum.yahoo.com

    Linux üzerinde rar, zip, arc gibi sıkıştırma programlarını
    bulabilirsiniz.

    rar : http://www.rarlab.com
    zip : ftp://ftp.info-zip.org/pub/infozip/index.html yada http://www.pkware.com/

    sitelerinden gerekli programları bulabilirsiniz.

    --
    İyi Günler,
     Levent YILDIRIM                            mailto:levent@ankara.edu.tr