[linux-ileri] Re: VideoLan

---------

From: Burhan Hanoglu (burhan@ideefixe.com)
Date: Thu 20 Mar 2003 - 14:35:26 EET

    Merdaba Sayin Serdar Köylü,
    Yazinizla ilgili birkaç sorum olacak:
    1--Bu "firmware" win98 sürücüsünün içinden nasil çikarilir? Bahsettiginiz
    sey "firmware revision" dene sey mi?
    2--Bu firmware, karli linux 'ta kullanmak için nasil isimize yarayacak.

    Bu sorulari, kafam karistigi için soruyorum. Ben firmware'i driver'in
    kendisi olarak biliyorum ve yanilmiyorsam Ses karti vs. gibi pek çok kartta
    yok.

    Hosçakalin.
    Burhan