[linux-ileri] Re: VideoLan

---------

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Thu 20 Mar 2003 - 13:29:53 EET

    Selamlar..

    TV KArti ile olmuyor. Cunku TV karti RAW data uretiyor. Ama su VCD yapmak i=
    cin kullandiklari kartlar oluyor. Bunlar MPEG data uretiyor cunku. Boyle bi=
    r kart alacaksaniz, kfir chipseti kullaniyor olmasina, SAA71XX Video proces=
    sor kullanmasina dikkat edin. Resmi veya gayri resmi (kernol kodunda) drive=
    ri yok. Fakat ben bir yerlerde calisan bir tane buldum. Kfir'in ureticisi, =
    yuklenen firmware'i sakliyor. Bu firmware'i Win98 driverinin icinden cekip =
    cikariyorsunuz. Bu nedenle dogrudan dagitilamiyor. Ayrinti icin LinuxTV.org=
     bir yerlere bakabilirsiniz veya ben ftp'ye koyarim oradan cekersiniz, sonr=
    ada silerim..

    TV Karti ile yapmak isterseniz, ffmpeg'i denemelisiniz. Clientler Windows M=
    P7 kullaniyorsa ASF olarak berbat sekilde TV seyrediyor. Ama QuickTime vs. =
    gibi bir MPEG stream gosterici varsa, canavar gibi TV seyrediyorsunuz. Bir =
    sorun, bir sure sonra ses ve goruntu bir hayli uzaklasiyor..

    Deneyimlerinizi duymak isterim.

    Saygi ve sevgiler..

    On Mon, 17 Mar 2003 22:53:42 +0200
    G=FCrkan KARABATAK <gkarabatak@firat.edu.tr> wrote:

    > Selam
    > www.videolan.org sitesini san=FDr=FDm duymu=FEsunuzdur. Programlar=FD ind=
    irdim Divx Mpeg t=FCr=FC videolar a=F0dan payla=FEt=FDr=FDl=FDyor. Ancak bu=
    nu tv kart=FD ile deneyen oldumu acaba? VLS (Video Lan Server) ile bu i=FE =
    yap=FDl=FDyor ancak illa ki MPEG2-TS/PS formatlar=FDn=FD istiyor. Acaba tv =
    kart=FD mpeg =E7=FDk=FD=FE=FDm=FD vermeli bu i=FE i=E7in. Bununlar u=F0ra=
    =FEanlar olduysa (veya VLS yi inceleyen) tecr=FCbelerini payla=FEabilirlers=
    e sevinirim.