[linux-ileri] Re: glibc

---------

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Mon 23 Jun 2003 - 19:53:46 EEST

    Pts 23 Haz 2003 19:21 tarihinde şunları yazmıştınız:

    > Bilgisayar bilimleri, dağcılık gibi sporlarla kıyaslanamayacak kadar
    > farklı ve sıra dışıdır.

    ya tamam yeterince alakasız bir benzetmeydi :) ne yapayım zaten beyin
    faaliyetlerim durma düzeyinde, sabahtan beri servisteki bir makineye modemi
    tanıtmaya çalışıyorum (kahrolsun win modem, yaşasın ext. modem) b,r türlü
    olmadı, bozuk olduğundan şüphelenmeye başlayacağım ama çalıştığından da
    eminim.

    > Windows'dan Linux'a geçen ancak Windows için de yeterli bilgiye sahip
    > olmayan insanlar giriyor sanıyorum yeni başlayanlar tanımınıza.

    kesinlikle, sonuçta bazı insanlar tıklıyorsun oluyor mantığında, suçlamıyorum,
    muhasebecinin gidipte config.sys yada /etc/profile dosyalarının
    derinliklerine girmesi beklenemez.

    > Uzun yıllar Microsoft ürünleri kullandım. 97'de ilk defa Linux
    > (Slackware 3.4, CD'si durur biryerlerde) kurduğumda inanın hiç
    > yabancılık çekmedim. Birkaç saat sonra /usr/src/linux ve
    > /usr/doc/Linux-HOWTOs altında biryerlerdeydim.

    tamam dos kültürü olanlar linuxta fazla zorlanmayacaltır (ben mesela, bende
    yaklaşık olarak o zamanlar o dizin için deydim ve hatta kodlar üzerinde
    oynamalar bile yaptım [o zamanlar kod yazma yeteneğim vardı, ama üstünden
    uzun zaman geçti], ama tabii derlenince pek bir işe yaramdı orası ayrı :))) )

    > Bunun nedeni iyi derecede DOS ve Win32 bilgisine sahip olmamdı. Birçok
    > insan için aynı durum geçerli.

    geçenlerde bir müşterimiz klavye çalışmıyor diye çağırdı bende elimde yeni
    klavye ile gittim, sorunu anlatınca "Num Lock" un kapalı olduğundan dolayı
    böyle bir sorunla karşı karşıya kalmışlar, o sıra ağlayasım geldi :))) ama
    klavye bilgisi olmayanların bile olduğunu hatırlayalım. bir örnek daha:
    bilgisayar dersi alan (m$ word vs.) bölüm öğrencileri sınavda yazılacak olan
    metnin normal değilde yatık olması gerektiğini fark edince tüm yazdıklarını
    silip baştan yatık yazı ile tekrar yazdıklarına şahit oldum :))...

    neyse saçma cümleler kurmaya başladım herhalde (karnım aç, yorgunum, ne
    yapacağımı bilmiyorum)

    > Saygılar

    Sevgiler.

    - --
    Erçin EKER
    UIN: 8216618

    Windows 98 is *NOT* a virus - viruses are small and efficient.