[linux-ileri] Re: glibc

---------

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Mon 23 Jun 2003 - 19:21:30 EEST

    On Mon, 2003-06-23 at 18:54, Erçin EKER wrote:
    > yeni başlayanlar (winblows kültürünü benimsemiş olanlar) için tabii ki ilk
    > seçenek mandrak-redhat gibi dağıtımlar olmalı bence (dağcılığa yeni merak
    > sarmış birine "gitte himalayalara tırman" denemez elbette, gözü kara herşeyi
    > kabullenecek biri değil ise).

    Bilgisayar bilimleri, dağcılık gibi sporlarla kıyaslanamayacak kadar
    farklı ve sıra dışıdır.

    Windows'dan Linux'a geçen ancak Windows için de yeterli bilgiye sahip
    olmayan insanlar giriyor sanıyorum yeni başlayanlar tanımınıza.

    Uzun yıllar Microsoft ürünleri kullandım. 97'de ilk defa Linux
    (Slackware 3.4, CD'si durur biryerlerde) kurduğumda inanın hiç
    yabancılık çekmedim. Birkaç saat sonra /usr/src/linux ve
    /usr/doc/Linux-HOWTOs altında biryerlerdeydim.

    Bunun nedeni iyi derecede DOS ve Win32 bilgisine sahip olmamdı. Birçok
    insan için aynı durum geçerli.

    Saygılar

    --
    Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)	- Software developer, generic solvent
    http://enver.casdb.com/		- mailto: ealtin at casdb dot com