[linux-ileri] Re: glibc

---------

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Mon 23 Jun 2003 - 18:54:15 EEST

    yazdıklarımın bu kadar tartışma yaratacağını bilmiyordum açıkçası, ben sadece
    "neden" sorusuna cevap vermeye çalıştım, sorsanız "bu maili yazarken hangi
    GNU/Linux dağıtımını kullanıyorsun?" diye, cevap Mandrake'dir. nedeni ise
    açık, ben tembel birisiyim. komut satırını da çok seviyorum ama sonuçta
    mandrake kullanırken de komut satırından birşeyler yapabiliyorum (her ne
    kadar debian' da birşeyi başardığımda kendimi daha bir kocaman görsem de :)).

    yeni başlayanlar (winblows kültürünü benimsemiş olanlar) için tabii ki ilk
    seçenek mandrak-redhat gibi dağıtımlar olmalı bence (dağcılığa yeni merak
    sarmış birine "gitte himalayalara tırman" denemez elbette, gözü kara herşeyi
    kabullenecek biri deÄŸil ise).

    Demirten'in söylediklerine ek olarak, evet hızlı bir cdrom'um ve diskim var
    ama fazla ince elediğim için paket seçimim sadece 1,5 saat kadar sürüyor :-)
    (işte linux seçmekte bile zorlanıyor insan.)

    evet çıkarılacak sonuç ise: her damak tadına uygun GNU alâ Linux vardır, ama
    birisinin tadı hoşumuza gitmedi diye aç kalmanın da bir anlamı yoktur. ve
    linux-başlangıç mail listesindeki önerilerin dinlenmesi gerekmektedir,
    linux-ileri listesinde genelde fantezi yaparız :)))

    iyi akÅŸamlar.

    P.S. anlatım bozukluğu yada imla hatalarından dolayı özür dilerim, yorgunum ve
    moralimde biraz bozuk :-( ama hayat devam ediyor :-)

    Paz 22 Haz 2003 16:06 tarihinde şunları yazmıştınız:
    > Merhaba

    > Dogru. Aslinda e-postami linux-baslangic (baska bildiginiz liste var mi?)
    > benzeri bir listeye yonlendirmem daha uygun olur. Ancak her iki listeye
    > uye olan pek cok kisinin, yani, benzer sorulara verdigi ve yeni
    > baslayanlari "Linux, UNIX gibi kara bir ekrandan olusuyor" dedirtip
    > negatif gudulenmelerine neden olanlarin gerekli mesaji aldiklarina eminim.
    >
    > Herhangi bir dayanagim yok, ancak linux-baslangic listesinde bu tur
    > yorumlari yapan arkadaslarin onemli bir kisminin her iki listeye de uye
> [...]

    - --
    Erçin EKER
    UIN: 8216618

    Linux vs. Windows is a no-WIN situation.