[linux-ileri] Re: DVD-ROM hizini sabitlemek

---------

From: A. Ayhan Kanmaz (kanmaz@be.itu.edu.tr)
Date: Sat 14 Jun 2003 - 20:27:26 EEST

            Bu bolgeyi okumak istemiyorum.

            Ayrintilarini, benimde bilmedigim bir deney icin bu gerekli.
    Yani, herhangi bir malzeme sabit bir devirde dondurulup, bu sure bo-
    yunca bir bolgesine lazer isini verilecek.

            Sevgilerle
            Ayhan

    On Sat, 14 Jun 2003, Serdar Koylu wrote:

    > Selamlar..
    >
    > Aslen her ikiside mumkun. Fakat, bunu ne icin istediginiz onemli. ATAPI k=
    omut seti drive speed set seklinde bir komuta sahip. Seek zaten standart. G=
    erekirse bunun icinde komutlar var..

    > Gerek IDE-SCSI arabirimi, gerekse dogrudan CDROM arabirimi uzerinden IOCT=
    L ile bunlari duzenleyebilirsiniz..

    > Elbette bunun icin biraz low-level programlama bilmek lazim.. Soyleki, di=
    yelimki spin motorunu ve seek motorunu dediginiz gibi ayarladiniz. Bu durum=
    da ne yapmak istiyorsunuz ? Burayi okumak mi ?