[linux-ileri] Re: DVD-ROM hizini sabitlemek

---------

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Sat 14 Jun 2003 - 19:47:22 EEST

    Selamlar..

    Aslen her ikiside mumkun. Fakat, bunu ne icin istediginiz onemli. ATAPI komut seti drive speed set seklinde bir komuta sahip. Seek zaten standart. Gerekirse bunun icinde komutlar var..

    Gerek IDE-SCSI arabirimi, gerekse dogrudan CDROM arabirimi uzerinden IOCTL ile bunlari duzenleyebilirsiniz..

    Elbette bunun icin biraz low-level programlama bilmek lazim.. Soyleki, diyelimki spin motorunu ve seek motorunu dediginiz gibi ayarladiniz. Bu durumda ne yapmak istiyorsunuz ? Burayi okumak mi ?

    Saygi ve sevgiler..

    14 Jun 2003 12:59 EEST tarihinde yazmışsınız: