[linux-ileri] Fat32 -> Ext3

---------

From: Arman Aksoy (armish@linux-sevenler.de)
Date: Sat 14 Jun 2003 - 18:36:19 EEST

    Merhaba

    Bu e-postayi nereye atacagimi tam olarak kestiremedim o yuzden buraya
    attim. Eger yanlis olduysa lutfen kusura bakmayin,

    Elimdeki bir fat32 (icinde Windows yuklu) bir diske yanlislikla
    Linux'ten format atarak dosya sistemi turunu ext3'e cevirdim. Uzerinde
    hicbir sekilde baska bir islem yapmadim (yazma/okuma). Bu disk icindeki
    verileri kurtarma sansim var mi? Onerdiginiz bir program/dokuman?

    Cok Tesekkurler

    --
    Arman (Armish) Aksoy
    http://lfs.geleceklinux.org