[linux-ileri] Re: suse 8.2 ve ldap

---------

From: Baris Metin (baris@metin.org)
Date: Tue 10 Jun 2003 - 18:44:34 EEST

    Selamlar,
    Tue, Jun 10, 2003 at 11:35:11AM -0400 , egemen@asirbil.com :
    > 3 gundur ugrasiyorum=2E ldap calistirabiliyorum ama hic bir entry
    > giremiyorum ve search ettiremiyorum=2E Hic kuran varmi =0Aveya hangi dagit=
    > imda sorunsuz calistirabilirim=2E =0Abu dn , cn vs att=2E larini her defas=
    > inda degisik kombinasyonlarla yapiyorum
    > ama olmuyor=2E webmin de bunun icin moduller =0Avar sonradan eklenebilen a=
    > ma onlarda calismiyor=2E nette okumadigim
    > documanlar kalmadi ama olay sanirim schema larda =0Abitiyor=2E s8=2E2 uzer=
    > indekiler zaten standar ve adamlar hic bir documan
    > yazmamislar=2E daha dogrusu 8=2E2 icin=2E maillistlerde =0Ade bisey yok=2E=
> [...]

    Neden giris yapamadiginizi biraz ayrintili bir sekilde yazabilirseniz
    yardimci olabiliriz sanirim. Yoksa yalnizca "yapamiyorum" demek bizim
    icin birsey ifade etmiyor. Sorunu detayli olarak anlatmaniz gerekiyor ki
    hic gormedigimiz sizin sisteminiz hakkinda yorum yapabilelim.

    iyi calismalar;

    --
    Baris Metin