[linux-ileri] Re: suse 8.2 ve ldap

---------

From: Seref Tufan Sen (s_tufansen@hotmail.com)
Date: Wed 11 Jun 2003 - 09:44:50 EEST

    Selam ,,,

    >From: "egemen@asirbil.com" <egemen@asirbil.com>
    >To: linux-ileri@liste.linux.org.tr
    >Subject: [linux-ileri] suse 8.2 ve ldap
    >Date: Tue, 10 Jun 2003 11:29:19 -0400
    >
    > 3 gundur ugrasiyorum=2E ldap calistirabiliyorum ama hic bir entry
    >giremiyorum ve search ettiremiyorum=2E Hic kuran varmi =0Aveya hangi dagit=
    >imda sorunsuz calistirabilirim

    Valla her dağıtımda sorunsuz çalıştırabilirsiniz. Kurulum sorunsuz çalıştı
    ise yaptığınız işlemler ve aldığınız hata mesajları hakkında biraz daha
    ayrıntı verebilirsiniz. Mesela eklemek istediğiniz girdi , veya arama
    yaparken kullandığınız komut gibi ??

    Tired of spam? Get advanced junk mail protection with MSN 8.