[linux-ileri] suse 8.2 ve ldap

---------

From: egemen@asirbil.com
Date: Tue 10 Jun 2003 - 18:35:11 EEST

     3 gundur ugrasiyorum=2E ldap calistirabiliyorum ama hic bir entry
    giremiyorum ve search ettiremiyorum=2E Hic kuran varmi =0Aveya hangi dagit=
    imda sorunsuz calistirabilirim=2E =0Abu dn , cn vs att=2E larini her defas=
    inda degisik kombinasyonlarla yapiyorum
    ama olmuyor=2E webmin de bunun icin moduller =0Avar sonradan eklenebilen a=
    ma onlarda calismiyor=2E nette okumadigim
    documanlar kalmadi ama olay sanirim schema larda =0Abitiyor=2E s8=2E2 uzer=
    indekiler zaten standar ve adamlar hic bir documan
    yazmamislar=2E daha dogrusu 8=2E2 icin=2E maillistlerde =0Ade bisey yok=2E=
     =2EYani sorunum ldapi kurmak degil entry girebilmek 8=2E2 icin
    bir standart ldif yazabilecek / yazan varmi=2E =0Ayardimci olabilecek arka=
    daslara tesekkurler=2E=20

    mail2web - Check your email from the web at
    http://mail2web=2Ecom/ =2E