[linux-ileri] Re: Awk + Sed

---------

From: A. Murat EREN (meren@comu.edu.tr)
Date: Thu 05 Jun 2003 - 15:31:32 EEST

    > Merhaba

     Merhabalar,

     Arkadaslarim yaklasik 25 sayfalik bol örnekli, türkce bir sed + awk dökümani hazirladilar. Daha dün aksam formati olusturuyordum. Mesajinizi görünce ise yarayacagina sevindim. En gec haftaya carsama günü listeden duyurmus olurum.

     Iyi calismalar,
     A. Murat EREN
     meren@comu.edu.tr
     http://zion.comu.edu.tr/~evreniz/