[linux-ileri] Re: route komutu ve ayarlar

---------

From: H.ibrahim ELKIRMIZI. (xybernaut@gmx.com.tr)
Date: Wed 04 Jun 2003 - 16:42:54 EEST

    Merhaba
    netconf -> ile gerekli ayarlari yapmaniza ragmen hala ayni sorunu
    ya$iyormusunuz ? Redhat tabanli distlerde nedense bu olay bi cok kez ba$ima geldi.
    $oyle bir cozum yolu olabilir:
    rc.local i /etc/init.d/ e kopyalayip /etc/rcd2.d dizininde ln -s
    ../init.d/rc.local S99rc.local
    $eklinde linkleyin ve bilgisayari her actiginizda auto olarak gorcektir.

    Saygilar
    H.ibrahim ELKIRMIZI.