[linux-ileri] Re: route komutu ve ayarlar

---------

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Wed 04 Jun 2003 - 15:41:36 EEST

    Selamlar..

    Iyi de, bu routing tablosunda bir takim gariplikler gorunuyor. Oncelikle iki tane VMWare arabirimi var. Bunlar otomatik olarak olusturulacak.

    eth0 ve eth1 ilginc.

    Bence oncelikle bize ifconfig komutunun ciktisini bir yollayin. Buna bakarak daha rahat cevap verebiliriz.

    SAygi ve sevgiler..

    04 Jun 2003 16:37 EEST tarihinde yazmışsınız: