[linux-ileri] route komutu ve ayarlar

---------

From: Ayhan CAKICI (ayhan@mbm.erciyes.edu.tr)
Date: Wed 04 Jun 2003 - 16:10:35 EEST

    merhaba

    mandrake 8.2 kullaniyorum. makinada 2 ethernet karti var.
    makinayi restart vaya networku restart edip route komutunu yazdiktan sonr=
    a asagidaki gibi bir c=C4=B1kti aliyorum

    Kernel IP routing table

    Destination Iface
    172.16.162.0 vmnet8
    192.168.161.0 vmnet1
    10.0.0.0 eth1
    10.0.0.0 eth1
    127.0.0.0 lo
    default eth0

    buradaki iface degerlerini network veya makina restart edilince degismeye=
    cek sekilde degistirmek istiyorum bunu nasil yapabilirim.
    (ozellikle eth1 yazanlari eth0 a cevirmek istiyorum )

    Not: rc.local'e yazilacak bir komut isime yaramiyor cunku networku restar=
    t edince ayalar degismiyor

    Ayhan CAKICI
    Erciyes Universitesi
    Muhendislik Bilgi Islem Gorevlisi