[linux-ileri] Re: /usr dizinine harddisk ekleme?

---------

From: Baris Metin (baris.metin@frontsite.com.tr)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 13:30:57 EEST

    Selamlar,

    Tue, Jul 08, 2003 at 09:37:45AM +0000 , Sinan Gün :
    > Selam
    >
    > Su kisacik mailinde yaptiginiz hatalari saymami ister misiniz!?
    >

    > 1. IBM AIX LVM, SUN VxVM, Veritas VxVM, HP LVM, Compaq Tru64 LSM vs. hepsi
    > Veritas tabanli volume manager'lardir. Ben de zaten mail'imde Veritas'dan
    > soz etmistim. "LVM diye bisey var" derken cok bilmis gozuktugunuzun ama
    > bilmediginizin farkinda misiniz?
    >
    > 2. Evet tum bu volume managerlar volumelari shrink ya da expand edebilirler
    > ancak mailimde de belirttigim gibi ONLINE DEGIL. Online'i anlayabiliyor
    > musunuz: Filesystem'i umount etmeniz gerekiyor ki bu islemleri
> [...]

    Konunun başını kaçırdım ama ben de bir iki ekleme yapayım, en azından bu
    mektubunuzda...

    Dilerseniz ext2online patch diye bir aratın google'da.

    2.6 (şu anki geliştirme sürümü 2.5) sürüm çekirdekte ise ext2/ext3 için
    online resize desteği hakkında da kısa bir arama yapabilirsiniz. Şu anki
    durumunu bilmiyorum ama 2.6'ya hazır olacağı söyleniyordu.

    iyi çalışmalar

    --
    Baris Metin