[linux-ileri] Re: 2 gb Qzeri?= dosya deste?i

---------

From: Php (php@kakalak.org)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 10:31:23 EEST

    Konu acilmisken basimdan gecen bir konuyu dile getireyim.

    apache 1.3.27 / ext3 file system / slackware / kernel 2.4.21

    apache'nin /var/log/httpd altinda olusturdugu ismini simdi
    hatirlamadimi ve production sisteme login olamadigim
    icin bakamadigim bir dosyasi maksimum 2GB olunca apache'yi
    olduruyor.

    Oysa virtual hostlarin loglari 27/28 GB'a kadar cikabiliyor (basibos
    kalirlarsa tabii ki :-))

    Bunu aslinda apache'ye bildirmem gerekirdi ama oylesine paylasayim
    dedim, sadece ext3 ve 2.4 serisi kernel 2GB file size sinirini asmaya
    yetmiyor ornegine uygun olmasi acisindan...