[linux-ileri] Re: 2 gb Qzeri?= dosya deste?i

---------

From: Seref Tufan Sen (s_tufansen@hotmail.com)
Date: Mon 07 Jul 2003 - 18:39:12 EEST

    Selam askerde olunca maillerden biraz uzak kalabiliyor insan. Ext3'ün 2
    gbden büyük dosya desteği mevcut. Bundan adım kadar eminim. Gerekli olan
    programı yazarken ve derlerken gerekli destekleri vermek.

    https://www.redhat.com/archives/ext3-users/2003-March/msg00047.html

    Bilgi verirken doğruluğundan emin değilseniz başkalarına yüklenmemeyi
    deneyin... Tartışmanın uzaması değil yanlış bilginin düzeltilmesi önemli. En
    kötü halde bi deneyin

    dd if=/dev/zero of=buyuk_dosya bs=1M count=4096 ( 4 gb büyüklügünde dosya
    yaratır.)
    [root@lnxden1 var]# ls -lh buyuk_dosya
    -rw-r--r-- 1 root root 4.0G Jul 7 15:55 buyuk_dosya
    [root@lnxden1 var]# pwd
    /var
    [root@lnxden1 var]# cat /etc/fstab | grep var
    LABEL=/var /var ext3 defaults 1 2

    Şeref Tufan Şen

    >From: M.Ali VARDAR <alivardar@ttnet.net.tr>
    >To: <linux-ileri@liste.linux.org.tr>
    >Subject: [linux-ileri] Re: 2 gb üzeri dosya deste?i
    >Date: Fri, 27 Jun 2003 19:04:42 +0300
    >

    >peki suna bakabilirmisniz
    >http://linux.org.mt/article/filesystems
    >
    >advanced server fs olarta ne destekler bilmem ama sgi sitesinde redhat icin
    >boot diskleri mevcut onlara GPL redhat ler icin diger yolda kendisniz
    >cekirdege patch cakin reiserfs veya xfs
    >tavsitem xfs olacaktir
    >
    >gereksiz sohbet uzuyor her seferinde lutfen sorunu olan arkadas linke
    >baksini bir zahmet buradan iki satir yazi

> [...]

    The new MSN 8: advanced junk mail protection and 2 months FREE*