[linux-ileri] ecartis

---------

From: Ali ASLANDAS (Ali.Aslandas@ankara.edu.tr)
Date: Tue 01 Jul 2003 - 10:17:07 EEST

    selamlar,

    ecartis liste sunucuda, posta limiti koydugumuz zaman, bu limitin
    userinin moderate edilmesi gerektigini soyleyerek liste yonetisinden
    approval bekliyor. bu approvali gondermese, gondericiyede . musade
    edilen kapasite limitinin uzerinde posta gonderdiniz, postaniz kabul
    edilmedi dese.
    bu durum mumkun mu dur. ben bulamadim boyle bir ayar. bu tur bir islemi
    yapmis olan bir arkadas var ise yardimlarini rica ediyorum.

    sevgiler, saygilar