[linux-ileri] MAİL SUNUCU KURULUMUNA DAİR

---------

From: orhan doğan (orhanefe@hotmail.com)
Date: Tue 25 Feb 2003 - 19:18:27 EET

    Merhaba, daha öncede sorunumu burada dile getirmiştim ancak herhangi
    arkadaşımdna ayrdım göremedim,

    Yardımcı olmanızı rica ederek problemimi anlatmak istiyorum:

    Sorunum mail sunucu kurulumuna dair:

    sendmaili kurduk ancak spam yağmuruna tutulduk. birçok yerden şikayet aldık.
    ve smtp_auth yapmıyordu. redhat 7.1 üzerinde çalışıyordu sendmail.

    bir ayarla,

    info@abc.com
    info@fgh.com

    gibi ayrı domainlere aynı mail adresini verebiliyoruz, bu özelliği devam
    ettirmemizde lazım

    ancak kurulumu 6-7 ay önce yaptım ve şu anda spamle sistemin başı belada

    güvenli, spame kapalı farklı domainlere aynı mail adresin verebileceğim
    sağlam ve redhat 7.1 de çalışacak bir mail sunucu kurmak istiyorum.
    günlerdir dolaşıyorum ama uygulayabilrcek PRATİK bir döküman bulamadım.
    lütfen bu konuda yardımcı olun

    Teşekürler

    The new MSN 8: advanced junk mail protection and 2 months FREE*