[linux-ileri] Re: MAÝL SUNUCU KURULUMUNAqDA=C3=9DR?=

---------

From: Deniz Akkus Kanca (deniz@arayan.com)
Date: Wed 26 Feb 2003 - 06:12:37 EET

Sal 25 ubat 2003 19:18 tarihinde unlar yazmtnz:

> gvenli, spame kapal farkl domainlere ayn mail adresin verebileceim
> salam ve redhat 7.1 de alacak bir mail sunucu kurmak istiyorum.
> gnlerdir dolayorum ama uygulayabilrcek PRATK bir dkman bulamadm.
> ltfen bu konuda yardmc olun

Belgeler.org'da tepeden trnaa bir QMAIL kurulum dkman mevcut. Sanal
alanlarn kurulumunu da ele alyor.
http://www.belgeler.org/KiTAPLIK/qmail-kurulumu-nasil.html

Yaknda bu tarz eyleri yapabileceiniz bir POSTFIX kurulum dkman da
yaynlayacaz.

ngilizce olarak, mevcut sendmail kurulumunuza SMTP-AUTH'u nasl
ekleyeceiniz: http://www.sendmail.org/~ca/email/auth.html

PRATK bir dkman aradnz yazyorsunuz. Btn oyuncaklar ile bir posta
sunucusu kurulumu maalesef olduka kapsaml bir ey. Standart ntanml
kurulumlarn dna, sanal alanlar, SMTP-AUTH vb gibi zelliklerinizle
kyorsunuz.

Esen kaln,
Deniz