[linux-ileri] Spider Remote Monitoring Protocol

---------

From: E. A. Murat EREN (meren@comu.edu.tr)
Date: Mon 24 Feb 2003 - 14:23:50 EET

     Merhabalar,

     Arastirmama ragmen tatmin edici bir yanit bulamadigim bir sorunum var.
    Sorun, 193. porta gelmesi muhtemel UDP ve TCP paketlerine cevap vermek uzere
    o portu dinleyen srmp isimli yazilim. srmp'nin aciliminin Spider Remote
    Monitoring Protocol oldugunu ogrendim, dökümanlarda well-known portlar
    arasinda bahsi geciyor fakat hepsinde sadece tek bir satirda gecilmis;
    parantez icinde aciliminin ne anlama geldigi yaziyor sadece. Ne ise yaradigi
    hakkinda hicbir bilgi bulamadim. srmp, bir RedHat makinemde "netstat -vat"
    ciktisinda goruluyor, diger hicbir makinede rastlamadim. makinenin cekirdek
    surumu 2.4.18-19.7.xsmp. sisteme nasil kuruldugunu, kendini nereden ve neden
    calistigini da bulamadim. RedHat'in kendi sitesinde de arattim oradan da hic
    bir sey cikmadi.

     Bu konuda bilgisi olup, vakit ayirabilecek kisilere simdiden tesekkürler..

     Iyi calismalar..
     E. A. Murat EREN
     meren@comu.edu.tr