[linux-ileri] Kylix ve Gelecek Linux 2.0

---------

From: Cenk Gurel (gurelcenk@yahoo.com)
Date: Mon 17 Feb 2003 - 13:20:42 EET

    merhaba herkese

    geleceklinux 2.0 i bilgisayarima kurdum
    root ile giris yaptim
    ve kylix 3 'ude pesinden bilgisayarima kurdum...

    deneme amaciyla bir application olusturdum formun
    icine bir button koyup projemi desktop uzerinde deneme
    adli bir klasore kaydettim (Project1 dosyasi olarak)

    sonra manuel olarak bu klasoru actim ve proje1 i
    calistirmaya calistim (mouse ile uzerinde sol
    tiklayarak) ancak Proje1 bulunamıyor gibilerden bir
    hata verdi konsolu acip denedim bu sefer bir visualclx
    bileseni ile ilgili birseyin eksik oldugunu soyledi.
    ben sadece basit bir form ve uzerine button koymustum
    Kylix de Play tusuna bastigimda calisiyor ancak masa
    ustunde mouse ile tikladigimda calismiyor

    burada neye dikkat etmem gerekli
    tecrubelerinizi aktarabilirmisiniz?

    tesekkurler herkese

    saygılarımla..