[linux-ileri] Re: TCL Script

From: Ozgur Bulbul (bulbul@netasarim.com)
Date: Sun 09 Feb 2003 - 00:55:36 EET

Merhabalar Cenk,

TCL icin tavsiye edebilecegim iki adres var, ilki resmi adresi:
http://www.scriptics.com , burada hem kaynak kodlarini bulabilirsin, hem
de dokumanlarini, bir de http://mini.net/tcl/ adresinde de dokuman
bulabilirsin.

Kitap icin de su anda isimlerini hatirlayamiyorum kitaplarin hepsinin,
ama kullandigim uc-dort kitap var, Oreilly'nin iki kitabi var, birisi
nutshell serisinden, bir de Addison Wesley'in bir Tcl/TK kitabi var, bir
kitap daha var ne yazik ki simdi amazon'a baglanamdim, istersen bulup
onu da sonra bulup gonderebilirim..

Kolay gelsin,

Ozgur Bulbul