[linux-ileri] Re: virtual hosting

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Sun 16 Feb 2003 - 21:59:23 EET

    Selam
    Söyle söyleyeyim eger a.com ve b.com domainleri için dns ayarlari tamamsa
    abc.com örneginde verdiginiz örneklerin aynisini a.com ve b.com domainleri
    içinde yapabilirsiniz. DNS olayi çözmüsseniz eger yapacaginiz is tamamiyle
    ayni sadece servername kismina 1.abc.com 2.abc.com degilde www.a.com
    www.b.com diye tanimlama yapacaksiniz.