[linux-ileri] Consol'dan KDE ekran renk derinligi ayari

From: Murat Demirci (murat@interajans.com)
Date: Mon 10 Feb 2003 - 11:41:42 EET

Merhaba arkadaşlar,

Geçenlerde Mandrake 9'da admin olarak ekran çözünürlügü ve ag/internet
ayarlarini degistireyim derken KDE'nin açilmamasına neden oldum.
(Linux'a çok yeniyim)

Ekran kartım 24bit'i desteklemiyormus, o nedenle KDE çalismiyor. Ayrica
simdi linux'um consolda benden host bilgisayara login olmami istiyorum.
Bunu da degistirmem gerekiyor. Ben linux'u standalone olarak kullanmak
istiyorum.

KDE'yi çalistirabilirsem görsel ekrandan ag ayarlarini degistirmeye
çalisacagim. Ekran ayarlarını consol'da nasıl degistiririm?

Yardimlarinizi bekliyorum.