[linux-ileri] Re: cekirdek ve turkce karakter

---------

From: C.Hakan POLATKAN (hakanpolatkan@efsanelinux.org)
Date: Mon 22 Dec 2003 - 06:48:15 EST

    Artik bu konuyu tartisma amacli yazi yazmayacagim. Gordugum kadariyla
    soylediklerim herkese mantikli gelmiyor. Hakli oldugunuz yanlar var. Fakat
    bu durumda dediginiz gibi SF'a giderek bir proje sayfasi olusturmayacagim.
    Burada gecen konusmalarda ne kadar destek bulabilecegimi az cok anlamis
    durumdayim. Isi benden daha iyi bilen arkadaslarimin da bu konuyu bosa kurek
    cekmek seklinde yorumlamalari nedeniyle de ciddi sekilde destek
    olabileceklerini sanmiyorum. Zaten en basta da dedigim gibi bu konuyu
    kisisel denemeler ile baslattim, yakin arkadas gurubu ile devam ediyorum.
    Ortaya ciddi anlamda bir dagitim cikarmak icin calismalarimiz yok.

    Sonucta bu iletiler konusmak, nabiz yoklamak amacliydi. Nabiz yoklandi.
    Kalbin durma tehlikesi var. :)

    Dagitim olsaydi iyi olurdu derim, israr etmem. Fakat hani Serdar arkadasimiz
    demisti ya... "ihtiyaclarin bir listesini yapalim" diye... boyle birseye ne
    dersiniz ? Birkac liste, belli konular... beraberce birseyler yapar miyiz ?
    Ya da yapmak isteyenlere bir parca olsun yol gosterir miyiz ?

    Ilgilenen herkese tesekkur ederim.
    Hoscakalin.

    C.Hakan POLATKAN
    Programmer, IT Department PM