[linux-ileri] Re: windows xp linux booy

---------

From: C.Hakan POLATKAN (hakanpolatkan@efsanelinux.org)
Date: Mon 22 Dec 2003 - 06:18:00 EST

    Kisaca iki yontem onerecegim. Gerci ne kadar kisa olduklari tartisilir. :)

    NTFS-DOS disketleri vardir. Google'da yapabileceginiz bir arama ile
    diskinizdeki NTFS disk bolumune DOS ortamindan ulasmanizi saglayacak
    programlara ulasabilirsiniz. Bu disket ile sistemi baslatarak boot.ini
    dosyasini duzenleyebilirsiniz. edit.com dosyasini da diskete atin ya da
    c:\windows\system32 icerisindekini kullanin.

    Bir baska yol ise Linux'unuza NTFS'e yazma destegini vermektir. Bunun icin
    de iki yontem var. Ya cekirdege bu destegi verip yeniden derleyeceksiniz ya
    da bunu yapan hazir yazilimlari kullanacaksiniz. NTFS'e yazma destegini
    veren yazilimlarin .rpm bicimlerini indirebilirsiniz.

    Tum bu yontemler icin Google'da ilgili kelimeleri arayin.
    Hoscakalin.

    C.Hakan POLATKAN
    Programmer, IT Department PM
    hakanpolatkan@efsanelinux.org