[linux-ileri] php server yardim

---------

From: Ercan Kasapoğlu (ercan@digitalnetcafe.com)
Date: Sat 20 Dec 2003 - 08:47:47 EST

    Selamlar redhat 7.2 i=FEeletim sistemi =FCzerinde default olarak gelen =
    apache
    php ve mysql kurulu fakat php sysfalar=FDnda =FEifreli bir b=F6lume =
    girmek
    istedi=F0imde hi=E7bir hata vermeden beni d=FD=FEar=FDya at=FDyor yani =
    yine =FEifre
    girece=F0im b=F6l=FCme yonlendiriyor bunu bir=E7ok haz=FDr scriple =
    (phpnuke postnuke
    vs.) denedim hepsinde ayn=FD problem ile kar=FE=FDla=FEt=FDm bu konuda =
    bana yard=FDmc=FD
    olabilecek biri varsa l=FCtfen yazs=FDn ilgileriniz i=E7in =FEimdiden =
    te=FEekk=FCrler.

    Ercan Kasapo=F0lu