[linux-ileri] Re: cekirdek ve turkce karakter

---------

From: [ C T R L ] (ctrl@host4.web.tr)
Date: Fri 19 Dec 2003 - 09:23:31 EST

    Altina made in turkey imzasini atip. Ingilizce basta olmak uzere bir cok
    dil destegi sunmak cok daha amaca uygun olur diye dusunuyorum...

    Amac : redhat mandrake debian suse mevcut bilinenler.. bir tanesinin
    adini da siz koyun...

    Amacin ne oldugunu anlamayan yoktur herhalde...
    Bu amacin disindaki vakit oldurmeler sakat dogum olur. Basarisizliga da
    mahkumdur.

    Vaktinizi daha degerli seylere harcamaniz, konusmak yerine harekete
    gecenlerden olmaniz dilegimle..=20