[linux-ileri] Re: cekirdek ve turkce karakter

---------

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Fri 19 Dec 2003 - 09:10:24 EST

    Selamlar..

    "Milliyetci" birisi olmadūgūmū dusunuyorum, yani su kendine oyle diyenlerden..

    Ama konuya birde uzun vadeli olarak memleket gozunden bakmak gerekiyor. Bu noktada da bu teknolojiyi millilestirmek gerekiyor. Ama bu, Turkiyede sadece bu milli dagitim kullanilacak demek degil. Bunu kabaca, Turkiye'de bu tur bir sistemi gelistiren, deneyen, tecrubeye sahip adamlar ve kurumlar mevcut olmali seklinde dusunmeliyiz. 20 yil gerideyiz zaten. Bir 20 yil sonra ne olacagini bilemeyiz. Eger 20 yil once ABD IRAK'i isgal edecek deseydiniz deli derlerdi. 1955 yilinda, ABD Turkiye'ye ambargo koyacak denseydi gene oyle olurdu..

    Saygi ve sevgiler..